Természetgyógyászokat keresnek Devecserbe
2010. ősz
Devecser, Kolontár

Kedves Természetgyógyászaim!

Most a „vörösiszap” kapcsán írok Nektek.

Az első természetgyógyászos évfolyamból Pintérné Kati, aki óvónő és kineziológus, Devecserben lakik.
Mikor megtörtént a szerencsétlenség, felhívtam, hogy mi van vele, miben segíthetnénk. Szerencsére ő és a házuk nem sérült meg, aminek nagyon örülünk.
A kérdésemre, hogy mivel segíthetnénk, elmondta, hogy biztos nagy szükség lesz ránk, mint természetgyógyászokra, a testileg-lelkileg meggyötört gyermekek, és lakosság körében.
Kértem, hogy szóljon, amikor menni kellene, és én megpróbállak titeket „mozgósítani.”

Én már két csoportomban elmondtam ezt az ötletemet. Közülük az egyik tanítványom, Rácz Brigi egy segélyszállítmánnyal Kolontáron volt, és akkor megemlítette, hogy mire készülünk.
Hamarosan kapott egy e-mailt a Kolontári Iskola Igazgatónőjétől, hogy ő nagyon szívesen venné, ha el tudnánk menni, mert nagy szükség lenne ránk.
Brigi visszaírt neki, hogy tisztázzuk hogyan gondolták, hétköznap vagy hétvégén, és hogy hol tudnának minket fogadni, szóval részleteket még nem tudunk.
Addig is szeretnélek benneteket megkérdezni, hogy ki szeretne és tudna részt venni ebben az akcióban.

Légyszi jelezzetek vissza, hogy ki jönne segíteni és ki milyen kezeléseket tudna vállalni, hisz szerintem számtalan dolgot tud még mindenki azon kívül, amit tudunk róla.
Kineziológusokra, masszőrökre, biorezonanciára, talpmasszőrökre, reikisekre, pránásokra, gyógyteákra, fülakupunktúrára, „gyertyásokra”, esetleg egyéb készítményekre, ill. bármi másra amit itt nem soroltam fel, ami sokfélét tudtok.
Semmiképp nem üzleti dologról lenne szó, tehát pénzt természetesen nem fogadunk el érte, hanem tisztán segítségadásról van szó. Sőt, ha valamilyen terméket ajánl valaki, akkor azt vagy ingyen adja, vagy sehogy.
Tehát minden szükséges kelléket nekünk kéne vinni, pl. masszázságy, készítmények, fekvőszivacs, „gyertya”, stb…
Ez lenne a mi hozzájárulásunk.

Várom visszajelzéseteket, mert utána már csak azokat tennénk a levelezésbe, akik érintettek a dologban.
Mivel én Devecserbe ígértem meg a segítséget, valószínű, hogy szét is oszlanánk és mennénk Devecserbe is és Kolontárra is.
Az odajutás lehetne egyrészt úgy, hogy összeszervezzük a kocsikat.
Másrészt Brigi lehet, hogy tud karitatív módon buszt bérelni, ami elvinne minket oda.

Egyenlőre ennyi infó van.

Várom a visszajelzéseteket, hogy ki jönne, mit csinálna, és hétköznap és hétvégén is jó-e?
Ha lesz további infónk, azonnal jelentkezünk. Én Rácz Briginek fogom továbbítani a leveleket, ő segít nekem a bonyolításban, ha tehát tőle kaptok levelet, akkor az olyan, mintha tőlem jönne.

Ha bárkinek bármi jó ötlete van, azt is szívesen vesszük.
Várom visszajelzéseteket, hogy mi is segíthessünk!!!

Puszi nektek, és sok ölelés:   Mariann
(Tel.:06-209-440984)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása